Sorun Giderme

 

Satın aldığınız ürünle ilgili bir sorunla karşılaştığınızda…

  1. Öncelikle donanımla ilgili sorunlarda ürünün üzerinde yazan seri numarasını ve tip kodunu not ediniz.

  2. Sorun yaşadığınız ürün eğer bir sayaç, optik kablo, modem, diğer sayaç haberleşme donanımı veya sayaç otomasyonu / AMR yazılımı ise bizimle telefon veya email yoluyla iletişime geçerek sorunu tarif edip destek isteyiniz (iletişim bilgileri).

    Tecrübelerimize göre, müşterilerimizin ölçü devresi ve haberleşmeyle ilgili karşılaştığı sorunların büyük bölümü sayaç ve modem kaynaklı çıkmamakta veya sorun ürünün sökülmesine gerek kalmadan yerinde giderilebilmektedir.

  3. Karşılaştığınız sorun eğer bilgisayar donanımı, bilgisayar ağı, çevre birimleri ve işletim sistemi / ofis yazılımlarıyla ilgiliyse, bu ürünlerin üreticilerine ve bu firmaların servis merkezlerine başvurmalısınız.

Sorun-giderme
 

Diğer bilgiler…

  • Müşterimizin talebi halinde sahada servis hizmeti (akım/gerilim trafosu oranı değiştirilmesi vs.) vermekteyiz. Sahada servis verilmesi ücretli verilen bir hizmettir.

  • Tarafımızdan önceden onaylanmadan şirketimize gelen gönderiler teslim alınmamaktadır. Bu nedenle şirketimize herhangi bir ürün göndermeden önce aşağıdaki butona tıklayarak onay formunu doldurduktan sonra yazdırıp bize maille gönderilmesi ve form şirketimiz tarafından onaylandıktan sonra gönderilmesi gerekmektedir.